KudoZ home » English to Polish » Human Resources

Per hour for all overtime achieved.

Polish translation: za każdą przepracowaną nadgodzinę


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:per hour for all overtime achieved
Polish translation:za każdą przepracowaną nadgodzinę
Entered by: Polangmar

17:41 Nov 15, 2013
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
English term or phrase: Per hour for all overtime achieved.
"Per hour for all overtime achieved" w umowie o pracę w punkcie dotyczącym wynagrodzeń. Jak to przetłumaczyć?
sylwiagrzesiak
Poland
za każdą przepracowaną nadgodzinę
Explanation:
Lub dłużej: za godzinę w odniesieniu do wszystkich przepracowanych nadgodzin
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2za każdą przepracowaną nadgodzinęPolangmar
4na godzinę w całości nadliczbowego/nadprogramowego czasu pracy
Anna McNair


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
per hour for all overtime achieved.
za każdą przepracowaną nadgodzinę


Explanation:
Lub dłużej: za godzinę w odniesieniu do wszystkich przepracowanych nadgodzin

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 807
Notes to answerer
Asker: Tak to przetłumaczyłam :-) d


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bubz
9 hrs
  -> Dziękuję.:)

agree  Karol Kawczyński
18 hrs
  -> Dziękuję.:)

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
per hour for all overtime achieved.
na godzinę w całości nadliczbowego/nadprogramowego czasu pracy


Explanation:
W ten sposób można uniknąć użycia "godzinę" i "nadgodziny" bezpośrednio obok siebie w zdaniu.

Anna McNair
United States
Native speaker of: Polish