KudoZ home » English to Polish » Human Resources

caterer

Polish translation: specjalistka od przyjęć


11:10 Dec 8, 2003
English to Polish translations [PRO]
Human Resources
English term or phrase: caterer
Ridiculous, isn't it? Professional caterer without a sharp knife in her house.

Ja wiem, że chodzi o osobę, która zajmuje się organizacją przyjęć, ale potrzebne mi jedno słowo. Mam nadzieję, że znajdzie się coś takiego...
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:specjalistka od przyjęć
Explanation:
albo
specjalistka od gotowania bez jednego ostrego noża w domu (?!)

to by ujęło w całość professional caterer

:o)
Selected response from:

*eva*
United Kingdom
Grading comment
Dzięki, poszło z tą specjalistką.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1specjalistka od przyjęć
*eva*
4 +1cateringowiec
Andrzej Lejman
4aprowizator(ka)
bartek
3kucharka
leff


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kucharka


Explanation:
jeśli szczegóły tego zawodu nie są takie istotne

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aprowizator(ka)


Explanation:
bez szowinizmów płciowych, proszę

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 322

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
cateringowiec


Explanation:
trochę ... tego, panie, dziwne, ale może?

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 18

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jamajka
2 days 2 hrs

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
specjalistka od przyjęć


Explanation:
albo
specjalistka od gotowania bez jednego ostrego noża w domu (?!)

to by ujęło w całość professional caterer

:o)

*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dzięki, poszło z tą specjalistką.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Pilecka
1 day 23 hrs
  -> dziękuję bardzo :o)