KudoZ home » English to Polish » Idioms / Maxims / Sayings

when modeling jobs became thin on the ground

Polish translation: kiedy oferty/propozycje pojawiały się sporadycznie

11:12 Nov 26, 2006
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Idioms / Maxims / Sayings
English term or phrase: when modeling jobs became thin on the ground
But after her year's absence from the profession, when modeling jobs became thin on the ground, ahe had to budget.

Znam znaczenie tego idiomu, ale jakoś nie mogę sensownie poskładać zdania. Po roku przerwy... zleceń było mniej? nie mam pojęcia, czy modelki pracują na zlecenia, jak to inaczej powiedzieć?
allp
Poland
Polish translation:kiedy oferty/propozycje pojawiały się sporadycznie
Explanation:
może oferty?

kiedy oferty/propozycje pojawiały się sporadycznie
kiedy oferty stały się sporadyczne

albo: kiedy telefon dzwonił rzadko :o)
Selected response from:

Joanna Borowska
Poland
Grading comment
O, to, to. Z miejsca punktuję. Dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(zlecenia modelingu stały się dla niej) rzadkością
Rafal Trzewikowski
3kiedy oferty/propozycje pojawiały się sporadycznie
Joanna Borowska
3zlecenia rzadko sie trafialy
SlawekW


Discussion entries: 1





  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zlecenia rzadko sie trafialy


Explanation:
zlecenia jak najbardziej

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(zlecenia modelingu stały się dla niej) rzadkością


Explanation:
thin on the ground to poprostu okazjonalne, rzadkie, jak prawdomówny polityk, biały kruk, itp :)

Rafal Trzewikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 day 4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kiedy oferty/propozycje pojawiały się sporadycznie


Explanation:
może oferty?

kiedy oferty/propozycje pojawiały się sporadycznie
kiedy oferty stały się sporadyczne

albo: kiedy telefon dzwonił rzadko :o)

Joanna Borowska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 91
Grading comment
O, to, to. Z miejsca punktuję. Dzięki :)