KudoZ home » English to Polish » Idioms / Maxims / Sayings

being this black and white over...

Polish translation: podchodzić w ten czarno-biały sposób do...


18:20 Nov 29, 2008
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Idioms / Maxims / Sayings / wyrażenie, chodzi o myślenie typu czarne-białe
English term or phrase: being this black and white over...
Myślenie typu czarne-białe:

If you often think this way, you are probably also prone to being this black and white over the way you feel about your life.
maruna
Polish translation:podchodzić w ten czarno-biały sposób do...
Explanation:
...życia

--------------------------------------------------
Note added at   13 min (2008-11-29 18:33:37 GMT)
--------------------------------------------------

Widziec również swoje życie w czarno-białych barwach
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4popadasz w czarno-biały schemat myślenia
Piotr Rypalski
3podchodzić w ten czarno-biały sposób do...
Jerzy Matwiejczuk
2pełen sprzeczności
geopiet


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
popadasz w czarno-biały schemat myślenia


Explanation:
Propozycja. Jeżeli oczywiście chcesz zachować odniesienia kolorystyczne :)

(...), prawdopodobnie często popadasz w czarno-biały schemat myślenia o życiu.

Albo: w Twoim podejściu do życia nie ma barw pośrednich, jedynie czerń i biel.

Piotr Rypalski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podchodzić w ten czarno-biały sposób do...


Explanation:
...życia

--------------------------------------------------
Note added at   13 min (2008-11-29 18:33:37 GMT)
--------------------------------------------------

Widziec również swoje życie w czarno-białych barwach

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 71

1 day7 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
pełen sprzeczności


Explanation:
niezdecydowany.

jak ciasteczko Oreo :)

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 66