KudoZ home » English to Polish » Idioms / Maxims / Sayings

with opportunity comes responsibility

Polish translation: korzystaj odpowiedzialnie


18:27 Dec 9, 2010
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Idioms / Maxims / Sayings
English term or phrase: with opportunity comes responsibility
Czy mamy jakiś ładny odpowiednik? Kontekst: użycie mediów społecznościowych w celu promocji firmy (także przez pracowników). Potrzebny jest raczej slogan, a nie staropolskie przysłowie.
Karolina Cichocka
Polish translation:korzystaj odpowiedzialnie
Explanation:
Powiedzmy.
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
dziękuję
(liczyłam po cichu na rymy, ale nie zawsze się da :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2korzystaj odpowiedzialnie
Jerzy Matwiejczuk
3z wielką szansą idzie wielka odpowiedzialność
Michal Tuchowski
3szansa oznacza odpowiedzialnoscp_t
3wykorzystując okazję pomyśl o odpowiedzialnościPiotr Lipiec


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wykorzystując okazję pomyśl o odpowiedzialności


Explanation:
może tak?

Piotr Lipiec
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
korzystaj odpowiedzialnie


Explanation:
Powiedzmy.

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 71
Grading comment
dziękuję
(liczyłam po cichu na rymy, ale nie zawsze się da :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grzegorz Mysiński
31 mins
  -> Dziękuję!

agree  Robert Foltyn
10 hrs
  -> Dziękuję!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
szansa oznacza odpowiedzialnosc


Explanation:
szansa/ mozliwosc to odpowiedzialnosc/ obowiazek

mozliwosci to odpowiedzialnosc/ obowiazek/- ki

p_t
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
z wielką szansą idzie wielka odpowiedzialność


Explanation:
Parafrazując fragment komiksu o człowieku-pająku...

Michal Tuchowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish