KudoZ home » English to Polish » Idioms / Maxims / Sayings

Let's get on the same page

Polish translation: dogadajmy sie


14:18 Jan 26, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Art/Literary - Idioms / Maxims / Sayings
English term or phrase: Let's get on the same page
no context
Irena
Polish translation:dogadajmy sie
Explanation:
bylo

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-26 14:21:13 (GMT)
--------------------------------------------------

te idiomy bardzo sie powtarzaja:)
Selected response from:

MonikaSojka
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5dogadajmy sie
MonikaSojka
4Odbierac na tej samej fali
Dorota Crates


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
dogadajmy sie


Explanation:
bylo

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-26 14:21:13 (GMT)
--------------------------------------------------

te idiomy bardzo sie powtarzaja:)

MonikaSojka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka: ktoś odrabia pracę domową sprzed miesiąca?
1 hr

agree  leff
1 hr

neutral  Wojciech Froelich: gwoli ścisłości - to nie praca domowa, tylko pewien test kwalifikacyjny dla tłumaczy...
1 hr
  -> co nie zmienia faktu, ze pytania sie powtarzaja i warto zagladnac do archiwum

agree  bartek: To jest test? I co testowany może tak sobie swobodnie hasać po internecie?
2 hrs

agree  Agnieszka Hayward: co by to nie było, Moonia ma rację. :o)
2 hrs

agree  magdat
2 days20 hrs

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Odbierac na tej samej fali


Explanation:
Jak ja sie o to pytalam (tez!) to dostalam taka odpowiedz

Dorota Crates
Native speaker of: Native in PolishPolish