KudoZ home » English to Polish » Idioms / Maxims / Sayings

Read all about it

Polish translation: poznaj wszystkie szczegóły


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Read all about it
Polish translation:poznaj wszystkie szczegóły
Entered by: Dorota Crates

11:53 Mar 13, 2004
English to Polish translations [PRO]
Idioms / Maxims / Sayings
English term or phrase: Read all about it
To czesto spotykany zwrot uzywany w ... reklamie brukowcow...glownie, me thinks. Jakbyscie to pieknie odtworzyli po polsku?
Dorota Crates
poznaj wszystkie szczegóły
Explanation:
Jeśli graficzna forma tekstu pozwoli, możne jeszcze w jakiś sposób wyróżnić "wszystkie", w przypadku brukowca byłby to synonim do "pikantne"...
Selected response from:

Dorota Cooper
United Kingdom
Grading comment
Dziekuje, tak poszlo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1poznaj wszystkie szczegóły
Dorota Cooper
4wszystko na ten temat...
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
read all about it
poznaj wszystkie szczegóły


Explanation:
Jeśli graficzna forma tekstu pozwoli, możne jeszcze w jakiś sposób wyróżnić "wszystkie", w przypadku brukowca byłby to synonim do "pikantne"...

Dorota Cooper
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziekuje, tak poszlo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
6 hrs
  -> dzięki :o)

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
read all about it
wszystko na ten temat...


Explanation:
Wszystko o ...

--------------------------------------------------
Note added at 53 mins (2004-03-13 12:47:09 GMT)
--------------------------------------------------

youngling natchnęła mnei :-)
Wiecej o ... (i tu podajemy temat)
Wszystko o ...(i tu podajemy temat)
Piszemy więcej o ....
wszystko na temat ....
Wszystko na ten temat znajdziesz .....

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 46

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Dorota Cooper: myślę, że to zależy od bliższego kontekstu, "Wszystko o..." bardzo mi pasuje na np. tytuł rubryki / dlatego 'neutral', to jedna z wielu możliwości :o)
37 mins
  -> Dlaczego? Wszystko o .. też może pasować. Dałam Dorocie zaczyn. Wiem tyle samo, co i Ty. :-)