KudoZ home » English to Polish » Insurance

credits count towards state pension entitlement

Polish translation: uprawnienia do emerytury państwowej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:state pension entitlement
Polish translation:uprawnienia do emerytury państwowej
Entered by: Polangmar

08:50 Feb 22, 2008
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Insurance
English term or phrase: credits count towards state pension entitlement
If the proposals become law these credits would count towards state pension entitlement
strunka
świadczenia/zasiłki zwiększałyby uprawnienia do emerytury państwowej
Explanation:
Jeśli nie wiadomo, czy chodzi o okresy składkowe, czy o zgromadzoną kwotę (kapitał początkowy?), to najbezpieczniej dosłownie.

http://tinyurl.com/2kkdtj

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2008-02-23 00:57:33 GMT)
--------------------------------------------------

Jeśli są to składki płacone przez państwo, to może:
fundusze/składki zwiększałyby uprawnienia do emerytury państwowej
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4świadczenia/zasiłki zwiększałyby uprawnienia do emerytury państwowejPolangmar
3okresy składkowe zaliczane do krajowych uprawnień emerytalnychRoman Kozierkiewicz
4 -1środki/salda dodatnie zalicza(ją) się na poczet krajowych uprawnień emerytalnych
Adam Lankamer


Discussion entries: 3





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
środki/salda dodatnie zalicza(ją) się na poczet krajowych uprawnień emerytalnych


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 396

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Dominika Schoenborn: to na pewno nie są środki/salda
1 hr
  -> bardzo konkretne, a jakieś uzasadnienie? credits to plus debits to minus ;-)

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
okresy składkowe zaliczane do krajowych uprawnień emerytalnych


Explanation:
Wydaje się, że w tym przypadku "credits" nie mają nic wspólnego ze "środkami" czy "saldami dodatnimi" co sugeruje Adam.

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 619

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
świadczenia/zasiłki zwiększałyby uprawnienia do emerytury państwowej


Explanation:
Jeśli nie wiadomo, czy chodzi o okresy składkowe, czy o zgromadzoną kwotę (kapitał początkowy?), to najbezpieczniej dosłownie.

http://tinyurl.com/2kkdtj

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2008-02-23 00:57:33 GMT)
--------------------------------------------------

Jeśli są to składki płacone przez państwo, to może:
fundusze/składki zwiększałyby uprawnienia do emerytury państwowej

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 614
Grading comment
dzięki