KudoZ home » English to Polish » Insurance

up to full turnover reinstatement

Polish translation: do chwili/czasu pełnego przywrócenia (pierwotnej) wysokości obrotów


13:23 Feb 7, 2009
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
English term or phrase: up to full turnover reinstatement
kontekst:
Indemnity period (up to full turnover reinstatement): Option A... Option B... etc.

Wznowienie - ale co dalej... nie wiem jak to ugryźć.
Z góry dziękuję za pomoc kolegów ekspertów.
moltar
Poland
Polish translation:do chwili/czasu pełnego przywrócenia (pierwotnej) wysokości obrotów
Explanation:
czyli do czasu "rozdmuchania" działalności na nowo
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Po raz kolejny: bardzo dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1do chwili/czasu pełnego przywrócenia (pierwotnej) wysokości obrotów
Adam Lankamer
3do momentu odtworzenia sumy ubezpieczenia do pierwotnej wysokościRoman Kozierkiewicz


Discussion entries: 7





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
do chwili/czasu pełnego przywrócenia (pierwotnej) wysokości obrotów


Explanation:
czyli do czasu "rozdmuchania" działalności na nowo

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 396
Grading comment
Po raz kolejny: bardzo dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Oczywiście, kolego ekspercie.;-)
1 hr

37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
do momentu odtworzenia sumy ubezpieczenia do pierwotnej wysokości


Explanation:
Dot. reasekuracji nieproporcjonalnej.

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2009-02-07 16:56:59 GMT)
--------------------------------------------------

Jednak z definicji "reinstatement": the restoration of an insurance policy after it has lapsed for nonpayment of premiums.

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 619