KudoZ home » English to Polish » Insurance

single trip economy

Polish translation: ubezpieczenie jednorazowej podróży wariant ekonomiczny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:single trip economy
Polish translation:ubezpieczenie jednorazowej podróży wariant ekonomiczny
Entered by: Karolina Cywka

23:18 Dec 26, 2010
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance / podróże
English term or phrase: single trip economy
jako nazwa produktu - ubezpieczenia podróżnego, mają Państwo jakieś pomysły jak to można zwięźle przetłumaczyć? dziękuję
Karolina Cywka
Poland
ubezpieczenie jednorazowej podróży wariant ekonomiczny
Explanation:
Wydaje mi się, że nie chodzi o ubezpieczenie podróży/lotu w klasie "ekonomicznej", tylko o tanią taryfę samego ubezpieczenia. Pewnie wspomniany też wariant "standard" jest szerszy.

M
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ubezpieczenie jednorazowej podróży wariant ekonomiczny
maciejm
3(Podróż) W jedną stronę (Klasa podróży) Ekonomiczna
Beata Drezek
4 -1jednorazowa podróż klasą ekonomicznąPolangmar


Discussion entries: 2





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
jednorazowa podróż klasą ekonomiczną


Explanation:
Jeśli zwięźle - dłużej to ubezpieczenie jednorazowej (pojedynczej, jednej, jednokrotnej) podróży klasą ekonomiczną.

Ubezpieczenie w podróży jest kilka opcji i nie jest ograniczone tylko do jednej podróży. Jeżeli dużo podróżujesz, można kupić roczne...
http://tinyurl.com/3ysgasy

Ubezpieczenie jednorazowej podróży od 9,50 EUR...
http://tinyurl.com/39ab7hu

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 614

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Michal Berski: tzn nie obejmuje podróży samochodem, autokarem, taksówką, lotem czarterowym - w cytowanych linkach mowa jest o czymś innym
11 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ubezpieczenie jednorazowej podróży wariant ekonomiczny


Explanation:
Wydaje mi się, że nie chodzi o ubezpieczenie podróży/lotu w klasie "ekonomicznej", tylko o tanią taryfę samego ubezpieczenia. Pewnie wspomniany też wariant "standard" jest szerszy.

M

maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Berski
4 hrs
  -> Dzięki

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(Podróż) W jedną stronę (Klasa podróży) Ekonomiczna


Explanation:
Jak np. na stronie LOTu: http://www.lot.com/web/lot/home

Beata Drezek
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Michal Berski: ale tu nie chodzi o rodzaj biletu lotniczego, tylko rodzaj ubezpieczenia//Nic nie wskazuje, że chodzi o ubezpieczenie wyłącznie podroży lotniczych
2 hrs
  -> Oczywiście. Ubezpiecznie dla danego biletu, typu podróży, jak na liście Excela. / Bilety lotniczy podaję jako przykad.