KudoZ home » English to Polish » Insurance

underwriting and operational cash flows

Polish translation: ubezpieczenie i operacyjne przepływy pieniężne / środków pienięznych


12:05 Jan 17, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance / insurance
English term or phrase: underwriting and operational cash flows
jw.
Portable
Polish translation:ubezpieczenie i operacyjne przepływy pieniężne / środków pienięznych
Explanation:
underwiting to również gwarantowanie finansowe, ale chyba Tobie raczej chodzi o ubezpieczenia?

Wolny operacyjny przepływ pieniężny (FOCF) = suma zysków na sprzedaży po opodatkowaniu hipotetycznym podatkiem dochodowym, jaki byłby zapłacony, gdyby ...
bossa.pl/analizy/fundamentalne/analiza/wycena.html
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przepływy gotówkowe z tytułu pobranych składek i operacyjne
Andrzej Lejman
3ubezpieczenie i operacyjne przepływy pieniężne / środków pienięznych
bartek


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przepływy gotówkowe z tytułu pobranych składek i operacyjne


Explanation:
???

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44

47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ubezpieczenie i operacyjne przepływy pieniężne / środków pienięznych


Explanation:
underwiting to również gwarantowanie finansowe, ale chyba Tobie raczej chodzi o ubezpieczenia?

Wolny operacyjny przepływ pieniężny (FOCF) = suma zysków na sprzedaży po opodatkowaniu hipotetycznym podatkiem dochodowym, jaki byłby zapłacony, gdyby ...
bossa.pl/analizy/fundamentalne/analiza/wycena.html

bartek
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 471