KudoZ home » English to Polish » Internet, e-Commerce

dedicated hosting service

Polish translation: zindywidualizowana, spersonalizowana, dedykowana


18:00 Feb 23, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Internet, e-Commerce
English term or phrase: dedicated hosting service
Reklama serwisu internetowego - Your dedicated hosting service!

Chodzi przede wszystkim o wyrazenie "dedicated service"
Alicja Weikop
United Kingdom
Polish translation:zindywidualizowana, spersonalizowana, dedykowana
Explanation:
choć za tym ostatnim nie przepadam, ale bywa używane

Na miarę potrzeb, dostosowana do Twoich potrzeb

Istnieje też możliwość, że chodzi o dedykowane łącze, ale to musiałoby wynikać z opisu.

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2006-02-23 18:17:27 GMT)
--------------------------------------------------

łącze stałe, łącze dedykowane (ang. dedicated line)
OPIS

Wydzielone połączenie pomiędzy dwoma miejscami, np. serwerem w firmie i dostawcą usług internetowych.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziekuje za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2zindywidualizowana, spersonalizowana, dedykowana
Andrzej Lejman
4oddana, niezawodnaJolanta Tuzel


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
zindywidualizowana, spersonalizowana, dedykowana


Explanation:
choć za tym ostatnim nie przepadam, ale bywa używane

Na miarę potrzeb, dostosowana do Twoich potrzeb

Istnieje też możliwość, że chodzi o dedykowane łącze, ale to musiałoby wynikać z opisu.

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2006-02-23 18:17:27 GMT)
--------------------------------------------------

łącze stałe, łącze dedykowane (ang. dedicated line)
OPIS

Wydzielone połączenie pomiędzy dwoma miejscami, np. serwerem w firmie i dostawcą usług internetowych.

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 66
Grading comment
Dziekuje za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Himawari
5 hrs

agree  barwin
16 hrs

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oddana, niezawodna


Explanation:
there is really not much to explain

Jolanta Tuzel
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish