KudoZ home » English to Polish » Internet, e-Commerce

draft glossaries

Polish translation: wstępne wersje glosariuszy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:draft glossaries
Polish translation:wstępne wersje glosariuszy
Entered by: Mariusz Kuklinski

15:44 Mar 15, 2007
English to Polish translations [PRO]
Internet, e-Commerce
English term or phrase: draft glossaries
Ostatnie pytanie na dziś :) Akurat z glosariuszy korzystam mało, więc nie bardzo wiem, jak to działa. Co to jest - jakieś wstępne/prowizoryczne/??? glosariusze?

**Draft glossaries** are generated automatically from KudoZ questions and answers. For this reason, expressions such as 'see below' must not be entered in the boxes provided for terms, either when posting source terms or proposing translations.
Agnieszka Zmuda
Poland
wstępne wersje glosariuszy
Explanation:
Prowizoryczne, tymczasowe... bo projekt glosariusza ewidentnie nie pasuje
Selected response from:

Mariusz Kuklinski
Grading comment
Zostałam przy tych "prowizorycznych" - dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1wstępne wersje glosariuszyMariusz Kuklinski
3rozszerzone glosariusze
allp


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
wstępne wersje glosariuszy


Explanation:
Prowizoryczne, tymczasowe... bo projekt glosariusza ewidentnie nie pasuje

Mariusz Kuklinski
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Zostałam przy tych "prowizorycznych" - dzięki :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz
3 hrs
  -> Dziękuję

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rozszerzone glosariusze


Explanation:
Tak proponuję, niedosłownie.
Głosariusz "czysty", czyli ten właściwy, składa się z haseł, które zostały do niego wprowadzone przez "Enter gloss", czyli wpis do glosariusza.
Terminy występujące w pytaniach i odpowiedziach, które nie zostały wprowadzone do glosariusza, są jednak dostępne przez wyszukiwarkę KudoZ, i to są te "draft glossaries". Tak jak masz w wyjaśnieniu, jest to po prostu lista wszystkich zadanych pytań i odpowiedzi.

Niestety nie można już zmienić kategorii pytania na private, można je tylko usunąć (Magda) i zadać jeszcze raz - też miałam taką sytuację.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-03-15 18:30:22 GMT)
--------------------------------------------------

rozszerzony lub poszerzony glosariusz

allp
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4