KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

out-of-box

Polish translation: kompletny (gotowy)


09:00 May 15, 2005
English to Polish translations [PRO]
IT (Information Technology) / Production management
English term or phrase: out-of-box
Kolejna zaleta stosowania systemu Zarządzania łańcuchem dostaw, zapasami.. w przedsiębiorstwie
- out-of-box best practices workflows with proactive monitoring
Marta28
Polish translation:kompletny (gotowy)
Explanation:
chodzi o to, że przejmujemy kompletne (gotowe) rozwiązania, nie zaś projektujemy własne ... :-)
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2kompletny (gotowy)
Adam Lankamer
4dostępne na rynkuMarek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
kompletny (gotowy)


Explanation:
chodzi o to, że przejmujemy kompletne (gotowe) rozwiązania, nie zaś projektujemy własne ... :-)

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 248
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
58 mins

agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): tak, ale z moim zastrzeżeniem
23 hrs

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dostępne na rynku


Explanation:
Adam ma rację, że chodzi o gotowe, ale IMHO istotne jest, że są to rozwiązania dostępne na rynku (a nie np. w innej fill lub spółce tego samego koncernu - to też mogą być rozwiąznia gotowe) oferowane np. przez dostawcę systemu informatycznego

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 155