KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

Time out expiry.

Polish translation: przekroczenie / upłynięcie czasu oczekiwania


08:22 Jun 15, 2005
English to Polish translations [PRO]
IT (Information Technology) / Web site
English term or phrase: Time out expiry.
Komunikat na stronie internetowej
xxxNowicki
Polish translation:przekroczenie / upłynięcie czasu oczekiwania
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2005-06-15 08:39:31 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.wiw.pl/informatyka/slownik/Haslo.asp?haslo=t
time out => przekroczenie czasu oczekiwania
Selected response from:

xxxM_M
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1przekroczenie limitu czasu
Andrzej Lejman
4wyga?ni?cie limitu czasu oczekiwaniaKasia Ganderska
4przekroczenie / upłynięcie czasu oczekiwaniaxxxM_M
3sesja wygasłaMichal Cieslak
3przekroczony czas oczekiwania
dorotask
3strona wygasła/jest niedostępna
allp


Discussion entries: 2





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
time out expiry.
przekroczony czas oczekiwania


Explanation:
tak mi się wydaje

dorotask
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
time out expiry.
sesja wygasła


Explanation:
w moim banku internetowym pojawia się informacja, iż "sesja wygasła" jeżeli przez 15 minut serwer nie zanotuje żadnej aktywności ze strony użytkownika.
bez kontekstu nie wiem, do czego odnosi się "time out expiry", ale być może znaczy właśnie tyle, co "sesja wygasła"
HTH
MC

Michal Cieslak
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
time out expiry.
przekroczenie / upłynięcie czasu oczekiwania


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2005-06-15 08:39:31 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.wiw.pl/informatyka/slownik/Haslo.asp?haslo=t
time out => przekroczenie czasu oczekiwania

xxxM_M
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 171
Grading comment
dziękuję

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
time out expiry.
strona wygasła/jest niedostępna


Explanation:
albo: jest niedostępna/nie istnieje

to zależy, czy wygasła podczas danej sesji, czy w ogóle już jej tam nie ma, bo np skończył się okres, za który opłacone było miejsce na serwerze
jest jeszcze możliwo¶ć, że strona jest niedostępna czasowo, bo przekroczono limit transferu danych za bież±cy miesi±c, chociaż wtedy raczej nie byłoby "time out"

allp
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 27

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
time out expiry.
przekroczenie limitu czasu


Explanation:
Jeżeli przeglądarka przez określony czas nie otrzymuje danych z serwera, wyświetla komunikat o błędzie

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 323

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: no, tak zawsze pisze przeciez
6 mins

6 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
time out expiry.
wyga?ni?cie limitu czasu oczekiwania


Explanation:
time out to czas oczekiwania na odpowiedz serwera przy logowaniu lub powieraniu plikow - sesja to czas ktory masz na wykonanie operacji bedac juz zalogowanym. IMHO, wyga?ni?cie limitu czasu oczekiwania albo przekroczenie limitu czasu oczekiwania. Moze tez byc zwyczajnie "przekroczony limit czasu" - zalezy gdzie ten komunikat ma byc wyswietlany.

Kasia Ganderska
Native speaker of: Native in PolishPolish