KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

Direct Anonymous Attestation

Polish translation: bezpośrednie anonimowe poświadczenie/uwierzytelnienie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Direct Anonymous Attestation
Polish translation:bezpośrednie anonimowe poświadczenie/uwierzytelnienie
Entered by: Daisy7

07:34 Jun 23, 2005
English to Polish translations [PRO]
IT (Information Technology)
English term or phrase: Direct Anonymous Attestation
Direct Anonymous Attestation (DAA)
znalazlam w internecie wyjasnienia http://www.google.pl/search?hl=pl&biw=1260&q=Direct Anonymou... ale jak to ladnie nazwac po polsku?
Daisy7
anonimowe uwierzytelnienie bezpośrednie
Explanation:
Nie znalazłem tego terminu ani w słowniku ani w sieci dlatego daję tylko średni stopień pewności.


Selected response from:

DarekS
Grading comment
dziekuje wsz. b.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3bezpośrednia anonimowa identyfikacja (urządzenia)xxxM_M
3anonimowe uwierzytelnienie bezpośrednie
DarekS


Discussion entries: 4





  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
direct anonymous attestation
anonimowe uwierzytelnienie bezpośrednie


Explanation:
Nie znalazłem tego terminu ani w słowniku ani w sieci dlatego daję tylko średni stopień pewności.




DarekS
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 60
Grading comment
dziekuje wsz. b.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
direct anonymous attestation
bezpośrednia anonimowa identyfikacja (urządzenia)


Explanation:
http://eprint.iacr.org/2004/205.pdf
"This paper describes the direct anonymous attestation scheme (DAA). This scheme was adopted by the Trusted Computing Group as the method for remote authentication of a hardware module,..."

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 27 mins (2005-06-23 09:02:16 GMT)
--------------------------------------------------

po linku podanym przez dareksa proponuję:

bezpośrednia anonimowa identyfikacja
ub
bezpośrednie anonimowe uwierzytelnienie


xxxM_M
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 171

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  DarekS: khttp://en.wikipedia.org/wiki/Direct_anonymous_attestation
4 mins