KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

real-time control applications

Polish translation: aplikacje sterujace czasu rzeczywistego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:real-time control applications
Polish translation:aplikacje sterujace czasu rzeczywistego
Entered by: Ana Hermida

08:27 Dec 11, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / IT
English term or phrase: real-time control applications
The Controller Area Network CAN exhibits a highly reliable and predictable behaviour, as it is realized by embedded real-time control applications.
big_fish
aplikacje sterujace czasu rzeczywistego
Explanation:
Rozne zlozenia z "control" Peter Collin tlumaczy jako "sterujacy"

Alcatel Polska SA - Rozwiazania
... rozwi?zany poprzez technologie takie jak VoIP (g?os jako aplikacja czasu rzeczywistego
transportowana w datagramach protoko?u IP), VoATM (transport g?osu w ...
www.alcatel.pl/technology/voip.html

... Woko?o technologii Voice over IP (g?os jako aplikacja czasu rzeczywistego transportowana
w datagramach protoko?u IP) ostatnimi czasy naros?o wiele mitów. ...
www.comnet.com.pl/comnet2000c/track2program.html

Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Dziękuję,
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Aplikacje kontroli w czasie rzeczywistym.Dariusz Mikolajczyk
4aplikacje sterujace czasu rzeczywistegoJacek Krankowski


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aplikacje sterujace czasu rzeczywistego


Explanation:
Rozne zlozenia z "control" Peter Collin tlumaczy jako "sterujacy"

Alcatel Polska SA - Rozwiazania
... rozwi?zany poprzez technologie takie jak VoIP (g?os jako aplikacja czasu rzeczywistego
transportowana w datagramach protoko?u IP), VoATM (transport g?osu w ...
www.alcatel.pl/technology/voip.html

... Woko?o technologii Voice over IP (g?os jako aplikacja czasu rzeczywistego transportowana
w datagramach protoko?u IP) ostatnimi czasy naros?o wiele mitów. ...
www.comnet.com.pl/comnet2000c/track2program.html



Jacek Krankowski
PRO pts in category: 24
Grading comment
Dziękuję,
Krzysztof

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Aplikacje kontroli w czasie rzeczywistym.


Explanation:
or

Oprogramowanie kontroli w czasie rzeczywistym.

Dariusz Mikolajczyk
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish