KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

many-to-one

Polish translation: wiele-do-jednego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:many-to-one
Polish translation:wiele-do-jednego
Entered by: ponar

19:41 Dec 14, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / IT
English term or phrase: many-to-one
Bazy danych
Czy "Wielu do jednego" jest OK?
makary
wiele-do-jednego
Explanation:
wiele-do-jednego

"...Możliwe jest tutaj zdefiniowanie relacji dowolnego typu z rodziny "one-to-one" (jeden do jednego), "one-to-many" (jeden do wielu), "many-to-one" (wiele do jednego) oraz (co nie było możliwe w modelu hierarchicznym) "many-to-many" (wiele do wielu)..."
medtech.eti.pg.gda.pl/pakiet4/pkt_4_5.html

"...Jednoznaczne,
wiele-do-jeden ( many-to-one ), jeden-do-wiele ( one-to ..."
www.isep.pw.edu.pl/~dabrowsk/Dydaktyka/BD30/BD30 W2.pdf
Selected response from:

ponar
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5wiele-do-jednegoponar
4relacja wielu do jednego
Lota


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
relacja wielu do jednego


Explanation:
Good luck.

Lota
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 6

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
wiele-do-jednego


Explanation:
wiele-do-jednego

"...Możliwe jest tutaj zdefiniowanie relacji dowolnego typu z rodziny "one-to-one" (jeden do jednego), "one-to-many" (jeden do wielu), "many-to-one" (wiele do jednego) oraz (co nie było możliwe w modelu hierarchicznym) "many-to-many" (wiele do wielu)..."
medtech.eti.pg.gda.pl/pakiet4/pkt_4_5.html

"...Jednoznaczne,
wiele-do-jeden ( many-to-one ), jeden-do-wiele ( one-to ..."
www.isep.pw.edu.pl/~dabrowsk/Dydaktyka/BD30/BD30 W2.pdf


    medtech.eti.pg.gda.pl/pakiet4/pkt_4_5.html
ponar
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję!