KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

Benefits for every application

Polish translation: Ulepszenia we wszystkich programach


17:07 Oct 20, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: Benefits for every application
Tytuł rozdziału

Benefits for every application
Top 10

Jak to zgrabniej ująć? Ja wpadłem na pomysł:
Korzystne zmiany w każdej aplikacji
10 najważniejszych zmian

Z góry dziękuję.
DarekS
Polish translation:Ulepszenia we wszystkich programach
Explanation:
Mam wrazenie, ze Microsoft w swojej komunikacji z klientami w odniesienia do poszczegolnych skladnikow MS Office uzywa raczej okreslenia programy.
Selected response from:

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Ulepszenia we wszystkich programach
Stanislaw Czech, MCIL
4pożytki dla wszystkich aplikacji
Jerzy Matwiejczuk
3korzyści dla każdej aplikacji
EnglishDirect
3atuty/mocne strony każdej aplikacji/poszczególnych aplikacji
Maciek Drobka
3coś nowego / nowości we wszystkich aplikacjachTomasz Sienicki
3korzyści wbudowane w każdą aplikacje
skisteeps
3ulepszenia w każdej aplikacjiPolangmar


Discussion entries: 4





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
benefits for every application
ulepszenia w każdej aplikacji


Explanation:
Może tak.

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 718

44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
benefits for every application
coś nowego / nowości we wszystkich aplikacjach


Explanation:
...

Tomasz Sienicki
Denmark
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
benefits for every application
korzyści wbudowane w każdą aplikacje


Explanation:
Tak mi się wydaje.

skisteeps
Canada
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
atuty/mocne strony każdej aplikacji/poszczególnych aplikacji


Explanation:
To i ja 3 grosze dorzucę...

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1161

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ulepszenia we wszystkich programach


Explanation:
Mam wrazenie, ze Microsoft w swojej komunikacji z klientami w odniesienia do poszczegolnych skladnikow MS Office uzywa raczej okreslenia programy.


    Reference: http://www.microsoft.com/poland/office/
Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 38
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Ale "ulepszenia" to nie ze strony Microsoftu, prawda?;) // :D)) Nie miałem na myśli autora ulepszeń jako takich, lecz źródło terminu "ulepszenia" (a nie była to strona internetowa Microsoftu:)).
17 hrs
  -> taka propaganda :)

2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
benefits for every application
korzyści dla każdej aplikacji


Explanation:
sugestia...

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2007-10-20 17:38:13 GMT)
--------------------------------------------------

za namową Kolegi: KORZYŚCI DLA UŻYTKOWNIKA KAŻDEJ APLIKACJI

choć to jest pośrednio w domysle :))

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-10-20 18:17:44 GMT)
--------------------------------------------------

zgadzam się z Maćkiem - przy długie i zbyt pokręcone

EnglishDirect
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Korzyści są chyba dla użytkownika, nie dla aplikacji.:)
23 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pożytki dla wszystkich aplikacji


Explanation:
Czyli "pożytki dla użytków", jak kiedyś określano kategorię programów typu "utilities".

Jerzy Matwiejczuk
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1128