KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

customer developer license

Polish translation: licencja dla klienta - twórcy (oprogramowania)


11:13 Nov 4, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: customer developer license
customer developer license
anga04
Polish translation:licencja dla klienta - twórcy (oprogramowania)
Explanation:
Licencja ta pozwala na wykorzystanie danego produktu (na ogół oprogramowania) do tworzenia własnego oprogramowania/aplikacji i na rozpowszechnianie go wraz z tym ostatnim w znacznie szerszym zakresie niż zwykła licencja uzytkownika.

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2007-11-04 14:58:55 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.idautomation.com/licenses.html
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2licencja dla klienta - twórcy (oprogramowania)
Jerzy Matwiejczuk
3licencja klienta-dewelopera
TechWrite


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
licencja klienta-dewelopera


Explanation:
/

TechWrite
Israel
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  M.A.B.: Wątpię... http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2554923
5 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
licencja dla klienta - twórcy (oprogramowania)


Explanation:
Licencja ta pozwala na wykorzystanie danego produktu (na ogół oprogramowania) do tworzenia własnego oprogramowania/aplikacji i na rozpowszechnianie go wraz z tym ostatnim w znacznie szerszym zakresie niż zwykła licencja uzytkownika.

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2007-11-04 14:58:55 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.idautomation.com/licenses.html


Jerzy Matwiejczuk
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1124
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M.A.B.
6 hrs
  -> Dzięki!

agree  Polangmar
1 day9 hrs
  -> Dzięki!