KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

purge logic

Polish translation: logika oczyszczania/czyszczenia


07:29 Sep 2, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: purge logic
Internal error found during purge logic.

większego kontektu niestety nie znajdę.
Janusz Kaminski
Latvia
Polish translation:logika oczyszczania/czyszczenia
Explanation:
przebieg logiki ...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-09-02 10:38:26 GMT)
--------------------------------------------------

sadze ze pasuje tzn w trakcie wykonywania programu oczyszczania wykryty blad
Selected response from:

jerzy cieslik77
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4logika oczyszczania/czyszczeniajerzy cieslik77
3procedura czyszczenia/usuwaniakswic


Discussion entries: 3





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
logika oczyszczania/czyszczenia


Explanation:
przebieg logiki ...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-09-02 10:38:26 GMT)
--------------------------------------------------

sadze ze pasuje tzn w trakcie wykonywania programu oczyszczania wykryty blad

jerzy cieslik77
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28

5 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
procedura czyszczenia/usuwania


Explanation:
Skoro jest to fragment aplikacji, to rozumiem purge logic jako fragment kodu/algorytmu wykonującego czyszczenie/usuwanie danych, w czasie wykonywania którego wystąpił błąd (dlatego 'during').

Example sentence(s):
  • Wykryto błąd wewnętrzny w czasie wykonywania procedury czyszczenia.
kswic
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish