KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

pouch

Polish translation: koszulka (na dokumenty)


16:33 Nov 3, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / office appliances
English term or phrase: pouch
chodzi o pouch z folii, do którego się wkłada kartkę/dokument, aby ją/go zalaminować
Piotr Bienkowski
Poland
Polish translation:koszulka (na dokumenty)
Explanation:
Propozycja

http://gbclyrecopl.mbdev.co.uk/s/laminatory/koszulki/koszulk...
Selected response from:

Iwona2502
Poland
Grading comment
Dziękuję. Trudny wybór, ale ta odpowiedź wydaje mi się bardziej uniwersalna
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4folia do laminowania/ kieszonka
~Ania~
3koszulka (na dokumenty)Iwona2502


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
koszulka (na dokumenty)


Explanation:
Propozycja

http://gbclyrecopl.mbdev.co.uk/s/laminatory/koszulki/koszulk...

Iwona2502
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję. Trudny wybór, ale ta odpowiedź wydaje mi się bardziej uniwersalna

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
folia do laminowania/ kieszonka


Explanation:
IMO

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-11-03 16:42:38 GMT)
--------------------------------------------------

Czasem też nazywana folią laminacyjną lub kieszonką laminacyjną. W zależności od wielkości, kieszonka jest raczej małych rozmiarów służącą do takich rzeczy jak legitymacja itp.

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-11-03 16:43:29 GMT)
--------------------------------------------------

http://aolsearch.aol.co.uk/aol/search?query=folia do laminow...

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-11-03 16:44:07 GMT)
--------------------------------------------------

http://aolsearch.aol.co.uk/aol/search?query=kieszonka lamina...

~Ania~
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4