KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

test case

Polish translation: zadanie testowe


18:30 Jan 6, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / IT
English term or phrase: test case
chodzi o test case'y w testowaniu funkcjonalnym software'u.. wszyscy (w tym i ja) mowia /test kejs/, ale tym razem musze to przetlumaczyc (klient nasz pan...)
Radek Podolski
Polish translation:zadanie testowe
Explanation:
Myślę, że "przypadek" może być w tym wypadku mylący. Sądzę, że chodzi o zestaw czynności, sprawdzających poprawność działania.
Selected response from:

Roman Palewicz
Poland
Grading comment
dzieki, sek w tym 'zestawie'..
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2zadanie testoweRoman Palewicz
4przykład (przypadek) testowy
Andrzej Lejman


Discussion entries: 1





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przykład (przypadek) testowy


Explanation:
propozycja

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 323

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
zadanie testowe


Explanation:
Myślę, że "przypadek" może być w tym wypadku mylący. Sądzę, że chodzi o zestaw czynności, sprawdzających poprawność działania.

Roman Palewicz
Poland
PRO pts in category: 2
Grading comment
dzieki, sek w tym 'zestawie'..

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Makuch: :-) "Test Case is a step which has to be verified in order to test a scenario."
3192 days

agree  Tadeusz: T. Marcinkiewicz
3429 days