KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

System enumeration

Polish translation: wyliczenie/wykaz systemów


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:System enumeration
Polish translation:wyliczenie/wykaz systemów
Entered by: Aspontus

08:46 Aug 17, 2010
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: System enumeration
Areas included within a penetration test are likely to include (but not necessarily be limited to):
• External intelligence gathering
• Network scanning
• Port scanning
• System enumeration
• Service identification
Rafał Kotlicki
Poland
wyliczenie/wykaz systemów
Explanation:
Chodzi o wyliczenie jakie systemy zostały wykryte w sieci poddawanej testom penetracyjnym. Takie informacje ułatwiają potencjalnym atakującym przejęcie kontroli nad którymś z zystemów w sieci i z tego powodu powinny być jak najtrudniej dostepne. Testy penetracyjne mają z kolei za zadanie ujawnić podatności na penetrację.
Selected response from:

Aspontus
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wyliczenie/wykaz systemów
Aspontus
3Opis systemu
Adrian Liszewski


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
system enumeration
Opis systemu


Explanation:
MSZ chodzi o opisanie jaki to system (operacyjny), i inne możliwe do wykrycia dane np wersja OSu, wersja jądra itp.

Adrian Liszewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 59

2 days9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
system enumeration
wyliczenie/wykaz systemów


Explanation:
Chodzi o wyliczenie jakie systemy zostały wykryte w sieci poddawanej testom penetracyjnym. Takie informacje ułatwiają potencjalnym atakującym przejęcie kontroli nad którymś z zystemów w sieci i z tego powodu powinny być jak najtrudniej dostepne. Testy penetracyjne mają z kolei za zadanie ujawnić podatności na penetrację.

Aspontus
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziękuję.