KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

annotated

Polish translation: dodawany do odpowiedzi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:annotated onto the response
Polish translation:dodawany do odpowiedzi
Entered by: Polangmar

10:49 Sep 6, 2011
English to Polish translations [PRO]
IT (Information Technology)
English term or phrase: annotated
W programie wspomagającym ocenianie prac do odpowiedzi można dodawać annotation stamps (ikonki, oznaczające różne uwagi).

Stamp — The image that is annotated onto the response.
... supports a variety of symbols, or stamps, for markers to annotate script images with when marking.

wprowadzać uwagi?
asia20002
Poland
dodawane
Explanation:
for markers to annotate script images with - które służą egzaminatorom do wprowadzania adnotacji/uwag przy "script images"

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2011-09-06 14:53:10 GMT)
--------------------------------------------------

that is annotated onto the response - który jest dodawany do odpowiedzi
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dodawanePolangmar
3opatrzoneAdam Łobatiuk


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
opatrzone


Explanation:
tymi markers, które nie wiem, jak zostały przetłumaczone. Prościej byłoby "oznaczone", ale pewnie "markers" są słowem pokrewnym.

USJP: d) «uzupełnić (uzupełniać) tekst, publikację wstępem, komentarzem, rysunkami itp.»
 Opatrzyć artykuł, pracę naukową przypisami.
 Opatrzyć opowiadanie dedykacją.
 Opatrzyć tomik poezji rycinami.
 Opatrzyć mapę szczegółową legendą.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2011-09-06 14:39:41 GMT)
--------------------------------------------------

a to się uważnie wczytałem :)

Adam Łobatiuk
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 128
Notes to answerer
Asker: markers to tutaj egzaminatorzy


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dodawane


Explanation:
for markers to annotate script images with - które służą egzaminatorom do wprowadzania adnotacji/uwag przy "script images"

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2011-09-06 14:53:10 GMT)
--------------------------------------------------

that is annotated onto the response - który jest dodawany do odpowiedzi

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 718
Grading comment
Dziękuję.