KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

to retrieve image

Polish translation: pobierać obraz


20:59 Sep 22, 2011
English to Polish translations [PRO]
IT (Information Technology)
English term or phrase: to retrieve image
"An error occurred while trying to retrieve all images from this folder"
maci3j
United States
Polish translation:pobierać obraz
Explanation:
Jeśli nie trzeba odróżniać od 'download'. Jeśli trzeba, to ew. uzyskiwać.
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2pobierać obraz
Maciek Drobka
5 -1Odzyskać obrazy/zdjęcia
Monika Tomczyk


Discussion entries: 2





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
pobierać obraz


Explanation:
Jeśli nie trzeba odróżniać od 'download'. Jeśli trzeba, to ew. uzyskiwać.

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1161
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Monika Tomczyk: tu chodzi raczej o odzyskiwanie zdjęć Proszę się na mnie nie gniewać. Ja ekspertem w dziedzinie nie jestem, ale tego akurat z doświadczenia jestem pewna.
16 hrs
  -> W języku komputerowym odzyskiwanie określa się słowami 'recover' lub 'restore', NIE 'retrieve'. // Nie rozmawiamy o gniewie. Jak widać, nasze doświadczenie jest różne. Pytający rozsądzi.

agree  Witold Palka: pobierać, pobierać.
3 days 24 mins
  -> dziękuję

agree  Pawel Mazur: Jeśli chodzi ti o bazę danych i "zasysanie" z niej plików, np. graficznych to retrive = pobrać . I tylko tak, żadne tam odzyskać.
7 days
  -> dziękuję

agree  Polangmar
15 days

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
Odzyskać obrazy/zdjęcia


Explanation:
http://www.thefreedictionary.com/retrieve

to oczywiście odzyskiwanie danych z róznych folderów, dysków itp:)

Monika Tomczyk
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maciek Drobka: Podziwiam stopień pewności, gdy kontekst ani trochę nie sugeruje odzyskiwania/przywracania. // Przypuszczam, że Pytający ma słownik ew. dostęp do Internetu i umie z niego korzystać. No ale skoro w UK to jest oczywiście odzyskiwanie, to nie mam argumentów.
2 mins
  -> odsyłam do słownika, także jednojęzycznego w jęz. angielskim. Jestem pewna, ponieważ miałam z tym w swoim zyciu do czynienia tu gdzie jestem - czyli w UK

disagree  Polangmar: To oczywiście nie jest odzyskiwanie danych (z różnych folderów, dysków itp.) - zob. teksty w dyskusji.
15 days