KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

"The record has not been committed."

Polish translation: zatwierdzać


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:\"The record has not been committed.\"
Polish translation:zatwierdzać
Entered by: J B-B

10:55 Feb 9, 2012
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / Load message
English term or phrase: "The record has not been committed."
Co oznacza "committed" w takim komunikacie systemu? Dotyczy systemu zarządzania magaznynem.
J B-B
zatwierdzać
Explanation:
ew. przekazywać

Chodzi o zapisanie wszystkich zmian rekordu/wpisu wprowadzonych od momentu ropoczęcia związanej z nim transakcji/operacji.
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2zatwierdzać
Maciek Drobka
4zapis nie został zrealizowany
Jerzy Matwiejczuk


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
commit
zatwierdzać


Explanation:
ew. przekazywać

Chodzi o zapisanie wszystkich zmian rekordu/wpisu wprowadzonych od momentu ropoczęcia związanej z nim transakcji/operacji.

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1161
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marta Williams: Ogólnie tak, ale to zależy od tego jak został przetłumaczony ewentualny przycisk "commit".
1 hr
  -> To oczywiste. Dziękuję.

agree  Maciek Pastuszka
8 hrs
  -> dziękuję

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"the record has not been committed."
zapis nie został zrealizowany


Explanation:
Wydaje mi się, że tutaj to polskie słowo-wytrych pasuje doskonale.

--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień  8 godz. (2012-02-10 19:43:22 GMT)
--------------------------------------------------

Albo: 'nie doszedł do skutku'.

Jerzy Matwiejczuk
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1128