jump erratically

Polish translation: losowo przeskakiwać

English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / system nawigacji
English term or phrase: jump erratically
When I use the slider to adjust bass, treble, balance or fade, why does the system responds so slowly or jump erratically?
wrasz1
Polish translation:losowo przeskakiwać
Explanation:
Płyta (jeśli to CD), MP3 czy też radio losowo przeskakuje

--------------------------------------------------
Note added at 3 dni  32 min (2013-11-01 20:00:54 GMT)
--------------------------------------------------

losowo to jakby z definicji nieprzewidzianie :)
Selected response from:

M.A.B.
Netherlands
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1losowo przeskakiwać
M.A.B.
3zmienia się nieprzewidzianie
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zmienia się nieprzewidzianie


Explanation:
erratically tu nieprzewidzianie unexpectedly
Tutaj chodzi o reakcję słuchacza.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2013-10-29 23:15:53 GMT)
--------------------------------------------------

skacze nieprzewidzianie także możliwe

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 392

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
losowo przeskakiwać


Explanation:
Płyta (jeśli to CD), MP3 czy też radio losowo przeskakuje

--------------------------------------------------
Note added at 3 dni  32 min (2013-11-01 20:00:54 GMT)
--------------------------------------------------

losowo to jakby z definicji nieprzewidzianie :)

M.A.B.
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 96
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dimitar Dimitrov
2 days 23 hrs
  -> dzięki