KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

route hub

Polish translation: hub (koncentrator) routujący/rutujący/pełniący funkcje rutujące (ale nie funkcje routera!)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:route hub
Polish translation:hub (koncentrator) routujący/rutujący/pełniący funkcje rutujące (ale nie funkcje routera!)
Entered by: jamajka

11:16 Dec 7, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / IT
English term or phrase: route hub
When the computer has multiple USB ports, connect the USB cable to the port that supports a route hub.
Czyzby "route hub" to byl zwyczajny ruter?
Himawari
Poland
hub (koncentrator) routujący/rutujący/pełniący funkcje rutujące (ale nie funkcje routera!)
Explanation:
router hub to taki router, który jest koncentratorem dla innych ruoterów. ty masz route hub, dlatego ja bym zostawila hub.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-08 06:24:24 (GMT)
--------------------------------------------------

rutujący brzydko wyglada - moze po polsku: przekierowujący?
Selected response from:

jamajka
Grading comment
Dziekuje. W miedzyczasdie skonsultowalam z dwoma informatykami - fachowo jest to"glowny koncentrator USB". I tak poszlo. Twoja odpowiedz jest znaczeniowo bardzo bliska, ale sam hub, jak proponujesz, nie zalatwia sprawy :(
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4hub ruteraWitold Raczynski
4hub (koncentrator) routujący/rutujący/pełniący funkcje rutujące (ale nie funkcje routera!)jamajka


  

Answers


19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hub (koncentrator) routujący/rutujący/pełniący funkcje rutujące (ale nie funkcje routera!)


Explanation:
router hub to taki router, który jest koncentratorem dla innych ruoterów. ty masz route hub, dlatego ja bym zostawila hub.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-08 06:24:24 (GMT)
--------------------------------------------------

rutujący brzydko wyglada - moze po polsku: przekierowujący?

jamajka
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 6
Grading comment
Dziekuje. W miedzyczasdie skonsultowalam z dwoma informatykami - fachowo jest to"glowny koncentrator USB". I tak poszlo. Twoja odpowiedz jest znaczeniowo bardzo bliska, ale sam hub, jak proponujesz, nie zalatwia sprawy :(

1 day 2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hub rutera


Explanation:
to taki "rozgałęźnik", rozdzielacz do łączenia serwerów

Witold Raczynski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish