KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

OTG (on-the-go)

Polish translation: OTG

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:OTG (on-the-go)
Polish translation:OTG
Entered by: Maciej Andrzejczak

22:58 Oct 6, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: OTG (on-the-go)
przy porcie USB - ma to jakąś nazwę po polsku? W tekście mam:
OTG compatible
OTG function
Maciej Andrzejczak
Poland
OTG
Explanation:
IMHO nie zmienialbym tego; tak jak USB, PCMCIA i inne - jesli nie teraz to przyjmie sie nazwa oryginalna

http://www.elektronik.com.pl/archiwum/2003_01.htm
Miniaturowy kontroler USB On-The-Go firmy Epson

Firma Epson Electronics opracowała nowy kontroler USB On-The-Go wykonywany w niskonapięciowym procesie CMOS. Rozszerzenie OTG standardu USB, opracowane pod kątem urządzeń przenośnych, umożliwia dwukierunkową szybką transmisję danych bez pośrednictwa komputera. W odróżnieniu od zwykłego USB, standard USB OTG oprócz trybu host i peripheral udostępnia dodatkowy, trzeci tryb pracy OTG, umożliwiający przekazanie sterowania szyną każdemu ze współpracujących urządzeń, bez jakichkolwiek zmian w okablowaniu.

S1R72005 jest zgodny ze standardem USB 2.0 i udostępnia maksymalną przepustowość 12Mb/s (tryb full-speed). Pracuje z podwójnym napięciem zasilania 2,5V i 3,3V. Jest wytwarzany w 64-wyprowadzeniowej obudowie QFP oraz w miniaturowej 81-wyprowadzeniowej obudowie CSP-81 o powierzchni 8mm x 8mm.
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4OTG
Marek Daroszewski (MrMarDar)
1 -1(przylaczalne) w locie? w biegu????
tatulko1


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): -1
otg (on-the-go)
(przylaczalne) w locie? w biegu????


Explanation:
na oko nie ma polskiej nazwy. wymymyslilem taka za pol punkta.
oczekuje surowej krytyki od tych, ktorzy umieja wymyslic lepsza.
Ciekaw jestem, jak Niemiaszkowie i Francuzi to nazywaja? Zawsze moznaby
skopiowac...

tatulko1
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  maciejm: "Przyłączalne migiem", oczywiście. A tak poważnie, to KudoZ nie jest miejscem robienia sobie żartów. Nie wiesz jak lub nie chcesz pomóc, to powstrzymaj się łaskawie od zaśmiecania tego miejsca. M
5 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
otg (on-the-go)
OTG


Explanation:
IMHO nie zmienialbym tego; tak jak USB, PCMCIA i inne - jesli nie teraz to przyjmie sie nazwa oryginalna

http://www.elektronik.com.pl/archiwum/2003_01.htm
Miniaturowy kontroler USB On-The-Go firmy Epson

Firma Epson Electronics opracowała nowy kontroler USB On-The-Go wykonywany w niskonapięciowym procesie CMOS. Rozszerzenie OTG standardu USB, opracowane pod kątem urządzeń przenośnych, umożliwia dwukierunkową szybką transmisję danych bez pośrednictwa komputera. W odróżnieniu od zwykłego USB, standard USB OTG oprócz trybu host i peripheral udostępnia dodatkowy, trzeci tryb pracy OTG, umożliwiający przekazanie sterowania szyną każdemu ze współpracujących urządzeń, bez jakichkolwiek zmian w okablowaniu.

S1R72005 jest zgodny ze standardem USB 2.0 i udostępnia maksymalną przepustowość 12Mb/s (tryb full-speed). Pracuje z podwójnym napięciem zasilania 2,5V i 3,3V. Jest wytwarzany w 64-wyprowadzeniowej obudowie QFP oraz w miniaturowej 81-wyprowadzeniowej obudowie CSP-81 o powierzchni 8mm x 8mm.


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 155
Grading comment
dzięki!