KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

fraud management

Polish translation: kontrola i przeciwdziałanie nadużyciom / zarządzanie nadużyciami


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fraud management
Polish translation:kontrola i przeciwdziałanie nadużyciom / zarządzanie nadużyciami
Entered by: xxxM_M

08:48 Feb 19, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - IT (Information Technology)
English term or phrase: fraud management
system
no, wlasnie, Zarządzanie naduzyciami finansowymi budzi moj opór.
Macie inne pomysly - juz sprawdzone?
Jest to aplikacja.
bartek
kontrola i przeciwdziałanie nadużyciom / zarządzanie nadużyciami
Explanation:
http://www.amg.net.pl/telco/compmanagement
http://krzysiek.tele.pw.edu.pl/pdf/pt2001.pdf


--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2005-02-19 09:39:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://pckurier.pl/nowiny/nowina.asp?ID=3569&Dzial=&PodDzial...
\"Firma Amdocs, ..., wdrożyła w Deutsche Telekom rozwiązanie do zarządzania przypadkami nadużyć - Amdocs Fraud Management. Oprogramowanie to umożliwia odzyskiwanie utraconych przychodów poprzez wykrywanie, obserwację i eliminowanie oszustw w telefonii stacjonarnej, bezprzewodowej i usługach najnowszej generacji.\"
Selected response from:

xxxM_M
Grading comment
Naduzycia - bo kontekst byl szerszy. Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kontrola i przeciwdziałanie nadużyciom / zarządzanie nadużyciamixxxM_M
4 +1przeciwdzialanie oszustwom (prob oszukiwania)
atche84


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przeciwdzialanie oszustwom (prob oszukiwania)


Explanation:
nadal sie bawimy

atche84
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
9 hrs

47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kontrola i przeciwdziałanie nadużyciom / zarządzanie nadużyciami


Explanation:
http://www.amg.net.pl/telco/compmanagement
http://krzysiek.tele.pw.edu.pl/pdf/pt2001.pdf


--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2005-02-19 09:39:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://pckurier.pl/nowiny/nowina.asp?ID=3569&Dzial=&PodDzial...
\"Firma Amdocs, ..., wdrożyła w Deutsche Telekom rozwiązanie do zarządzania przypadkami nadużyć - Amdocs Fraud Management. Oprogramowanie to umożliwia odzyskiwanie utraconych przychodów poprzez wykrywanie, obserwację i eliminowanie oszustw w telefonii stacjonarnej, bezprzewodowej i usługach najnowszej generacji.\"

xxxM_M
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 171
Grading comment
Naduzycia - bo kontekst byl szerszy. Dzięki :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mborowic: zarządzanie nadużyciami - po prostu
2 days8 hrs
  -> dziękuję