KudoZ home » English to Polish » Journalism

health journalism

Polish translation: publicystyka propagująca zdrowie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:health journalism
Polish translation:publicystyka propagująca zdrowie
Entered by: Luiza Jasińska

13:49 Feb 12, 2009
English to Polish translations [PRO]
Journalism
English term or phrase: health journalism
Dzień dobry!

Tłumaczę prezentacje o kampanii Body Shopu i MTV przeciwko HIV i AIDS i w jednym z opisów organizacji, którą wspierają pojawia sie health journalism. Chciałam zapytać, jak należy to przetłumaczyć.
Each of the inter is given seed grant with which they need to design and implement a youth focused HIV prevention project. In addition, they are conducting workshops on health journalism for youth leaders and produce materials on HIV.

Będę bardzo wdzięczna za pomoc.
Luiza Jasińska
Poland
publicystyka propagująca zdrowie
Explanation:
Ew. popularyzująca sprawy zdrowia/kwestie zdrowotne.
Chyba o to chodzi.
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1publicystyka propagująca zdrowie
Jerzy Matwiejczuk
4dziennikarstwo medyczne
Pavlos


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dziennikarstwo medyczne


Explanation:
Może tak po prostu...

Pavlos
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Dziękuję


45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
publicystyka propagująca zdrowie


Explanation:
Ew. popularyzująca sprawy zdrowia/kwestie zdrowotne.
Chyba o to chodzi.

Jerzy Matwiejczuk
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 10
Grading comment
dziękuję za pomoc
Notes to answerer
Asker: Dziękuję, też myślę, że to mniej więcej o to chodzi.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato
3 hrs
  -> Dziękuję!