KudoZ home » English to Polish » Journalism

running on empty

Polish translation: wiesc/prowadzic zycie bez sensu


17:45 Mar 27, 2004
English to Polish translations [PRO]
Journalism
English term or phrase: running on empty
it's like running on empty, but fumes
gwen0
Polish translation:wiesc/prowadzic zycie bez sensu
Explanation:
jezeli w przenosni;
wiesc puste zycie; zyc samym powietrzem; "jemu wiele nie trzeba do zycia, zyje samymi spalinami / zyje na spalinach"
z braku kontekstu tylko tyle;
Selected response from:

Ensor
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2jazda / praca tylka na spalinach
bartek
2wiesc/prowadzic zycie bez sensuEnsor


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
jazda / praca tylka na spalinach


Explanation:
jazda na pustym baku / tylko na spalinach / bez paliwa

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 18 mins (2004-03-27 20:03:57 GMT)
--------------------------------------------------

\"jazda na pustym baku

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 47

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mdarron: bylabym za "jazda na pustym baku"
1 hr
  -> E.... ,,,, tak. :-))))))

agree  maciejm: ja bym raczej powiedział "na oparach/zapachu benzyny"
4 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
wiesc/prowadzic zycie bez sensu


Explanation:
jezeli w przenosni;
wiesc puste zycie; zyc samym powietrzem; "jemu wiele nie trzeba do zycia, zyje samymi spalinami / zyje na spalinach"
z braku kontekstu tylko tyle;

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8