KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

government actions

Polish translation: działania ze strony rządu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:government actions
Polish translation:działania ze strony rządu
Entered by: robwoj

06:31 May 19, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: government actions
z fragmentu umowy o force majeure: government actions...
salatek
Poland
działania ze strony rządu
Explanation:
dosłownie, rząd może wydać ustawę czy inne rozporządzenie które uniemożliwi wywiązanie się z umowy
Selected response from:

robwoj
Poland
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4działania rządoweGregF
3działania ze strony rządurobwoj


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
działania rządowe


Explanation:
"Za okoliczności stanowiące siłę wyższą uznaje się przede wszystkim wojnę, klęskiżywiołowe, strajki, awarie lub inne zakłócenia w działaniu sieci telekomunikacyjnej, a także nadzwyczajne działania rządowe i administracyjne (...)"

http://www.cityservers.net/umowa.pdf

GregF
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 33

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
działania ze strony rządu


Explanation:
dosłownie, rząd może wydać ustawę czy inne rozporządzenie które uniemożliwi wywiązanie się z umowy

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 118
Grading comment
dziekuje