KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

which prior agreements will be deemed to be included in this Agreement

Polish translation: Niniejsza umowa uwzględnia wcześniej zawarte porozumienia / umowy


07:00 May 19, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: which prior agreements will be deemed to be included in this Agreement
fragment z umowy
salatek
Poland
Polish translation:Niniejsza umowa uwzględnia wcześniej zawarte porozumienia / umowy
Explanation:
Coś w tym rodzaju
Selected response from:

ZenonStyczyrz
Grading comment
ok prawie tak jak ja-dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3które uważa się za stanowiące część niniejszej UmowyGregF
3których wcześniejsze umowy uważa się za zawarte w ramach niniejszej umowy
Mleczko
3Niniejsza umowa uwzględnia wcześniej zawarte porozumienia / umowy
ZenonStyczyrz


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
which prior agreements will be deemed to be included in this agreement
Niniejsza umowa uwzględnia wcześniej zawarte porozumienia / umowy


Explanation:
Coś w tym rodzaju

ZenonStyczyrz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 87
Grading comment
ok prawie tak jak ja-dzieki

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
which prior agreements will be deemed to be included in this agreement
których wcześniejsze umowy uważa się za zawarte w ramach niniejszej umowy


Explanation:
bez całego zdania ciężko powiedzieć do czego odnosi się 'which' - stron?

Mleczko
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 73

27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
which prior agreements will be deemed to be included in this agreement
które uważa się za stanowiące część niniejszej Umowy


Explanation:
jeśli "which" odnosi się wyraźnie do wymienionych wcześniej "prior agreements", to można je pominąć

GregF
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 33