KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

commitment fee

Polish translation: propwizja od postawienia kredytu do dyspozycji klienta


09:33 May 23, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: commitment fee
fragment z umowy
salatek
Poland
Polish translation:propwizja od postawienia kredytu do dyspozycji klienta
Explanation:
Dictionary of Economic Terms - Beck
Selected response from:

bartek
Grading comment
wykorzystalem ten pzeklad wielkie dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4propwizja od postawienia kredytu do dyspozycji klienta
bartek
4prowizja za gotowo¶ćmakawa
4opłata za zaangażowanie
Adam Lankamer


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
opłata za zaangażowanie


Explanation:
standard przy umowach kredytowych

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 3420

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prowizja za gotowo¶ć


Explanation:
http://www.getinbank.pl/301.php
np. gotowo¶ć kredytow±/do udzielenia kredytu

makawa
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
propwizja od postawienia kredytu do dyspozycji klienta


Explanation:
Dictionary of Economic Terms - Beck

bartek
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1561
Grading comment
wykorzystalem ten pzeklad wielkie dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Adam Lankamer: od 'commitment' do 'postawienie do dyspozycji' moim zdaniem daleka droga :-)
20 mins