KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

wage contract

Polish translation: Umowa w sprawie warunków płacowych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wage contract
Polish translation:Umowa w sprawie warunków płacowych
Entered by: LukaszPL

09:14 Aug 10, 2006
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: wage contract
Rights and obligations of parties are governed in other respects by wage contract (the one mentioned in Article 4).

______________

zapewnie jest na to jakieś ładne wyrażenie, które za nic nie chce mi się teraz objawić;)
LukaszPL
Poland
Umowa w sprawie warunków płacowych
Explanation:
Może tak?
Selected response from:

Arkadiusz Jasinski
Poland
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Umowa w sprawie warunków płacowych
Arkadiusz Jasinski
3 +1umowa płacowaMarek Daroszewski (MrMarDar)
4umowa o wynagrodzenie
Pawel Michniak


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
umowa o wynagrodzenie


Explanation:
.

Pawel Michniak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Umowa w sprawie warunków płacowych


Explanation:
Może tak?

Arkadiusz Jasinski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irena Daniluk
4 hrs
  -> Dziękuję :)

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
umowa płacowa


Explanation:
najprawdopodobniej - np. podpisana między pracodawcą a związkami zawodowymi

A "Article 4" co mówi? Wiedząc kim są strony umowy też by pomogło....

zob. np.
http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?ur...
Although Finland is set to maintain a favourable public sector surplus, the budgetary outcome could be worse than projected as the baseline budgetary trend presented in the update only partially includes the tax cuts of € 1.7 billion i.e. 1.2% of GDP that supplement the two-and-half-year comprehensive wage agreement concluded at the end of November 2004.

i po polsku:
Chociaż Finlandia postanowiła utrzymać korzystną nadwyżkę sektora general government , wynik budżetowy może być gorszy niż przewidywano, gdyż główna tendencja budżetowa przedstawiona w aktualizacji jedynie częściowo uwzględnia cięcia podatkowe w wysokości 1,7 miliarda EUR tj. 1,2 % PKB, które uzupełniają kompleksową umowę płacową zawartą na koniec listopada 2004 r.

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 514

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz: Trochę żargonowo, ale krótko, choć bardziej precyzyjna jest propozycja Arka
1 hr
  -> dzięki