KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

reproduction is authorised provided the source is acknowledged

Polish translation: (wszelkie) kopiowanie jest dozwolone pod warunkiem podania źródła


16:28 Sep 8, 2006
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / European politics
English term or phrase: reproduction is authorised provided the source is acknowledged
formal language
kasiasz85
Polish translation:(wszelkie) kopiowanie jest dozwolone pod warunkiem podania źródła
Explanation:
kopiowanie lub kopiowanie/odtwarzanie
IMHO
Dopuszcza się kopiowanie/odtwarzanie/rozpowszechnianie pod warunkiem ...
W zależności od kontekstu
Selected response from:

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(wszelkie) kopiowanie jest dozwolone pod warunkiem podania źródła
IwonaASzymaniak
4otwarzanie jest dozwolone pod warunkiem podania źródła (pochodzenia utworu)
Maciej Andrzejczak


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
otwarzanie jest dozwolone pod warunkiem podania źródła (pochodzenia utworu)


Explanation:
ew. kopiowanie, gdy nie chodzi o dzwięk

Maciej Andrzejczak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 235

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(wszelkie) kopiowanie jest dozwolone pod warunkiem podania źródła


Explanation:
kopiowanie lub kopiowanie/odtwarzanie
IMHO
Dopuszcza się kopiowanie/odtwarzanie/rozpowszechnianie pod warunkiem ...
W zależności od kontekstu

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 29