KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

dormant

Polish translation: uśpione


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dormant
Polish translation:uśpione
Entered by: kasiamiron

15:37 Oct 26, 2006
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
English term or phrase: dormant
"voting rights shall remain dormant"
Choidzi o sytuację, gdzie akcjonariusz nie ma możliwości uczestniczenia w WZA i jego prawa głosu pozostają "dormant" do czasu rozwiązania takiej sytuacji.
kasiamiron
uśpione
Explanation:
imho
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Bardzo dziękuję, again!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2uśpione
Adam Lankamer
2w zawieszeniu
Miroslawa Jodlowiec


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
uśpione


Explanation:
imho

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 3420
Grading comment
Bardzo dziękuję, again!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak
3 mins

agree  Miroslawa Jodlowiec
15 mins

30 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
w zawieszeniu


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2006-10-26 16:17:16 GMT)
--------------------------------------------------

USTAWA

z dnia 21 sierpnia 1997 r.

Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi.

(Dz. U. z dnia 3 października 1997 r.)

Komisja wydaje decyzję o skreśleniu z listy albo o zawieszeniu uprawnień do ...

Akcjonariusz lub akcjonariusze żądający umieszczenia w porządku obrad sprawy ...

bap-psp.lex.pl/serwis/du/1997/0754.htm

Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8