KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

copyright/photographic credits page

Polish translation: strona zawierająca autorów / właścicieli fotografii / właścicieli praw autorskich do fotografii


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:copyright/photographic credits page
Polish translation:strona zawierająca autorów / właścicieli fotografii / właścicieli praw autorskich do fotografii
Entered by: JamJest

13:14 Mar 5, 2007
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Law: Contract(s) / copyright
English term or phrase: copyright/photographic credits page
A museum will supply a copyright/photographic credits page for the exhibition catalogue
JamJest
strona zawierająca autorów / właścicieli fotografii / właścicieli praw autorskich do fotografii
Explanation:
Nie zmieśiło się:
strona zawierająca nazwiska autorów / właścicieli fotografii / właścicieli praw autorskich do fotografii
Selected response from:

inmb
Grading comment
Bardzo dziekuję. Nie udało mi się znaleźć w glasariuszu Proz, ale może szukałam w niewłaściwym miejscu. Znalazłam natomiast "stronę redakcyjną" w internecie, ale wydadwało mi się, że to nie to. W moim przypadku metryka katalogu jest super. Jeszcze raz wielkie dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5strona zawierająca autorów / właścicieli fotografii / właścicieli praw autorskich do fotografii
inmb
4strona redakcyjnaMarek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
strona zawierająca autorów / właścicieli fotografii / właścicieli praw autorskich do fotografii


Explanation:
Nie zmieśiło się:
strona zawierająca nazwiska autorów / właścicieli fotografii / właścicieli praw autorskich do fotografii

inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 824
Grading comment
Bardzo dziekuję. Nie udało mi się znaleźć w glasariuszu Proz, ale może szukałam w niewłaściwym miejscu. Znalazłam natomiast "stronę redakcyjną" w internecie, ale wydadwało mi się, że to nie to. W moim przypadku metryka katalogu jest super. Jeszcze raz wielkie dzięki

47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
strona redakcyjna


Explanation:
a tutaj 'metryka katalogu'

zadałem podobne pytanie kiedyś - http://www.proz.com/kudoz/1551584

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 514