KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

risks

Polish translation: ryzyka/czynniki ryzyka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:risks
Polish translation:ryzyka/czynniki ryzyka
Entered by: Maciek Drobka

09:39 Sep 17, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: risks
...freight, insurance and other risks of goods the distributor wishes to purchase lie with...
Rafalek5
czynniki ryzyka
Explanation:
...dotyczącego towarów
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
thx :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4ryzyko
Adam Lankamer
4 +1czynniki ryzyka
Maciek Drobka


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
czynniki ryzyka


Explanation:
...dotyczącego towarów

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 451
Grading comment
thx :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TechWrite
37 mins
  -> dziękuję

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
ryzyko


Explanation:
pozostałe/inne ryzyko związane z towarami

ryzyk w liczbie mnogiej strasznie nie lubię i staram się unikać a czynniki ryzyka to nie do końca to samo

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 3420

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TechWrite: tutaj jednak chyba bardziej pasują czynniki ryzyka- w kontekście danego fragmentu... Nie sadzisz?
7 mins
  -> mam wątpliwości, ale jeżeli tak uważasz ..., to nie mi się należy agree tylko Maćkowi ;-)

agree  bajbus: zgadzam się choć w ubezpieczeniach liczba mnoga ryzyka funkcjonuje czy nam się to podoba czy też nie :)
8 mins

agree  inmb: za liczbą mnogą, ale bez czynników
18 mins

agree  Roman Kozierkiewicz: ryzyka (Dictionary of Insurance Terms)
44 mins