KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

principal or associate member

Polish translation: zwyczajny/ stowarzyszony,rzeczywisty/stowarzyszony


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:principal or associate member
Polish translation:zwyczajny/ stowarzyszony,rzeczywisty/stowarzyszony
Entered by: dinde

08:52 Oct 21, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / sponsorship agreement
English term or phrase: principal or associate member
(...) Sponsor has been granted a membership as a Principal Member or Associate Member in Visa Europe
olijah
zwyczajny/ stowarzyszony,rzeczywisty/stowarzyszony
Explanation:
takie często typy członkostwa występują
Selected response from:

dinde
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3główny akcjonariusz
EnglishDirect
3zwyczajny/ stowarzyszony,rzeczywisty/stowarzyszonydinde
2glowny lub dodatkowy
Miroslawa Jodlowiec


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
główny akcjonariusz


Explanation:
zgodnie z ustawodawstwem podatkowym, każdy akcjonariusz posiadający powyżej 5% kapitału akcyjnego w akcjach dających prawo głosu lub każdy akcjonariusz posiadający jeden z 5 największych pakietów akcji

EnglishDirect
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 21

5 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
glowny lub dodatkowy


Explanation:
tak to rozumie...

Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zwyczajny/ stowarzyszony,rzeczywisty/stowarzyszony


Explanation:
takie często typy członkostwa występują

dinde
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19