KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

Facility Master Override Agreement

Polish translation: umowa dodatkowa do generalnej umowy kredytowej


13:06 Feb 15, 2008
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Law: Contract(s)
English term or phrase: Facility Master Override Agreement
Tytuł umowy finansowej. Przed tym określeniem pojawia się Intercompany Loan
Paweł Bujak
Polish translation:umowa dodatkowa do generalnej umowy kredytowej
Explanation:
Propozycja
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3umowa dodatkowa do generalnej umowy kredytowejRoman Kozierkiewicz
3Umowa zmieniająca umowę kredytową
Agnieszka Majchrzak


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
facility master override agreement
Umowa zmieniająca umowę kredytową


Explanation:
Jeśli to sie łączy rzeczywiście łączy z intercompany loans to "umowa zmieniająca umowę o kredyty inwestorów"

Agnieszka Majchrzak
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
facility master override agreement
umowa dodatkowa do generalnej umowy kredytowej


Explanation:
Propozycja

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 728