KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

temporary to permanent contract

Polish translation: umowa na czas określony z możliwością przekształcenia w umowę na czas nieokreślony


11:48 Apr 24, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: temporary to permanent contract
przed umową na czas nieokreślony przez 13 tygodni pracował w oparciu o ów "temporaty to permanent contract"

tutaj też ten zwrot wystepuje
http://tinyurl.com/4pwpbf
ZenonStyczyrz
Polish translation:umowa na czas określony z możliwością przekształcenia w umowę na czas nieokreślony
Explanation:
tak wynika z podanych kontekstów; strasznie to długaśne, niestety
umowa tymczasowa przekształcalna w stałą?
Selected response from:

Tomasz Poplawski
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1umowa na czas określony z możliwością przekształcenia w umowę na czas nieokreślony
Tomasz Poplawski
4umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
EwciaHo


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
umowa na czas określony z możliwością przekształcenia w umowę na czas nieokreślony


Explanation:
tak wynika z podanych kontekstów; strasznie to długaśne, niestety
umowa tymczasowa przekształcalna w stałą?

Tomasz Poplawski
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 232
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: http://tinyurl.com/3h84vh
8 hrs

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony


Explanation:
bądź zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony

google it

moim zdaniem nie chodzi tu o przekształcenie istniejącej umowy (chyba rzadko mówi się o przekształcaniu umów) ale o jej zastąpienie nową umową w przyszłości

pozdrawaim najserdeczniej :)

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2008-04-24 12:21:39 GMT)
--------------------------------------------------

pozdrawiam ;)

EwciaHo
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3