KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

partnership convention

Polish translation: umowa spółki (osobowej)


20:43 Apr 29, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / KRS
English term or phrase: partnership convention
Pojawia się to w rumuńskim KRS:
po raz pierwszy w opisie ogólnym spółki jako:
Registered office document: partnership convention no. XXX dated XX.XX.XX
po raz drugi w "Biura inne" po podaniu nazwy biura jako:
Means of aquisition: partnership convention no. XXX dated XX.XX.XX (wszystkie iksy są takie same w obu wpisach)
pikador
Poland
Polish translation:umowa spółki (osobowej)
Explanation:
ja bym tak to tłumaczył z rumuńskiego ;-)
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
NO wyszło, że z rumuńskiego raczej tak ;). Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4umowa spółki (osobowej)
Adam Lankamer
3zgromadzenie wspólników
Stanislaw Czech, MCIL


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zgromadzenie wspólników


Explanation:
Jezeli to rumuński KRS to jest to jakaś opcja :-)

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 862

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
umowa spółki (osobowej)


Explanation:
ja bym tak to tłumaczył z rumuńskiego ;-)

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420
Grading comment
NO wyszło, że z rumuńskiego raczej tak ;). Dzięki