KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

in accordance with the laws of France

Polish translation: zgodnie z przepisami prawa francuskiego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:in accordance with the laws of France
Polish translation:zgodnie z przepisami prawa francuskiego
Entered by: Bubz

14:25 Sep 1, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / confidentiality agreement
English term or phrase: in accordance with the laws of France
X a company incorporated in accordance with the laws of France,

X spółka z osobowością prawną zgodnie z prawodawstwem francuskim?
lorelei81
zgodnie z przepisami prawa francuskiego
Explanation:
liczba mnoga wskazuje na przepisy prawa
Selected response from:

Bubz
Grading comment
dzieki, ale rozumiem, ze to jest kwestia stylistyki, a nie jedynej właściwej wersji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zgodnie z obowiązującym stanem prawnymAno Nym
4zgodnie z przepisami prawa francuskiegoBubz
3prawa francuskiego
Anna Nowicka
3zgodnie z prawem francuskimmakawa


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
in accordance with the laws of france
zgodnie z prawem francuskim


Explanation:
1.
- Podobne strony
2.
Biuletyn nr 4435III Komisja Komisja Transportu i Łącznościnr 188 ...
... lub polska spółka prawa handlowego Nie może to być osoba nielegitymująca się obywatelstwem polskim lub spółka założona zgodnie z prawem francuskim ...
orka.sejm.gov.pl/Biuletyn.nsf/595effc1afbb8582c1256b6e0044a58a/d258b11a64c8528ec1256b73003e6805?OpenDocument - 100k - Kopia - Podobne strony



--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2008-09-01 14:41:05 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/685xud

makawa
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
in accordance with the laws of france
zgodnie z przepisami prawa francuskiego


Explanation:
liczba mnoga wskazuje na przepisy prawa


    Reference: http://www.google.co.nz/search?hl=en&rlz=1T4SKPB_enNZ227NZ22...
Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 75
Grading comment
dzieki, ale rozumiem, ze to jest kwestia stylistyki, a nie jedynej właściwej wersji

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
in accordance with the laws of france
zgodnie z obowiązującym stanem prawnym


Explanation:
Ew. 'zgodnie z obowiązującym prawem '

etc.

Example sentence(s):
  • :)
Ano Nym
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 4

1 day7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
in accordance with the laws of france
prawa francuskiego


Explanation:
najprościej

Anna Nowicka
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish