KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

unique reference number

Polish translation: nr referencyjny


15:50 Sep 3, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: unique reference number
jest to jakiś długi numer składający się z liter i cyfr (w nagłówku umowy)
Anna Fitak
Poland
Polish translation:nr referencyjny
Explanation:
po prostu
po to jest referencyjny, żeby umowa/sprawa była unique ;-)
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
dziękuję, to chyba najbardziej rozsądne rozwiązanie, o którym sama myślałam
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1nr referencyjny
Adam Lankamer
3indywidualny numer referencyjny
Jarosław Napierała


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
indywidualny numer referencyjny


Explanation:
http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lng1=pl,en&lang=...

Jarosław Napierała
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 107

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
nr referencyjny


Explanation:
po prostu
po to jest referencyjny, żeby umowa/sprawa była unique ;-)

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 3420
Grading comment
dziękuję, to chyba najbardziej rozsądne rozwiązanie, o którym sama myślałam

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Nowicka: nie można odmówić temu panu logiki
5 hrs