KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

merchantability and fitness for a particular purpose

Polish translation: wartość handlowa i przydatność użytkowa / w określonym celu


06:58 Aug 12, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: merchantability and fitness for a particular purpose
warranty of any kind with regard to this material, including, but not limited to, the implied warranties or merchantability and fitness for a particular purpose
ulaw21
Italy
Polish translation:wartość handlowa i przydatność użytkowa / w określonym celu
Explanation:
wielokrotnie było, proponuje dobrze przeszukac kudoz w tym celu :)


gwarancja wartości handlowej lub przydatności użytkowej/przydatności w określonym celu


http://www.proz.com/kudoz/547926
http://www.proz.com/?sp=h&id=231028
http://www.proz.com/?sp=h&id=240513&keyword=merch
http://www.proz.com/?sp=h&id=465874&keyword=merch
http://www.proz.com/kudoz/54594
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2wartość handlowa i przydatność użytkowa / w określonym celuMarek Daroszewski (MrMarDar)
4pokupność i przydatność do określonego celu
bartek


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pokupność i przydatność do określonego celu


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/231028

bartek
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1561

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
wartość handlowa i przydatność użytkowa / w określonym celu


Explanation:
wielokrotnie było, proponuje dobrze przeszukac kudoz w tym celu :)


gwarancja wartości handlowej lub przydatności użytkowej/przydatności w określonym celu


http://www.proz.com/kudoz/547926
http://www.proz.com/?sp=h&id=231028
http://www.proz.com/?sp=h&id=240513&keyword=merch
http://www.proz.com/?sp=h&id=465874&keyword=merch
http://www.proz.com/kudoz/54594


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 514
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  amat: jestem za !!!
16 mins
  -> dzięki!

agree  xxxOTMed
58 mins
  -> dzięki!