KudoZ home » English to Polish » Law: Taxation & Customs

Certificate of pay,tax and pay-related social insurance

Polish translation: zaświadczenie o wynagrodzeniu, podatkach i składkach na ubezpieczenie społeczne od wynagrodzenia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Certificate of pay,tax and pay-related social insurance
Polish translation:zaświadczenie o wynagrodzeniu, podatkach i składkach na ubezpieczenie społeczne od wynagrodzenia
Entered by: Adam Lankamer

19:38 Feb 15, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law: Taxation & Customs / świadectwo pracy
English term or phrase: Certificate of pay,tax and pay-related social insurance
P60, PAYE/PRSI
Certificate of pay,tax and pay-related social insurance for 2006
Jolo
zaświadczenie o wynagrodzeniu, podatkach i składkach na ubezpieczenie społeczne od wynagrodzenia
Explanation:
w tym kierunku
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5zaświadczenie o wynagrodzeniu, podatkach i związanym ubezpieczeniu społecznym
MStanicki
4 +1zaświadczenie o wynagrodzeniu, podatkach i składkach na ubezpieczenie społeczne od wynagrodzenia
Adam Lankamer


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
certificate of pay,tax and pay-related social insurance
zaświadczenie o wynagrodzeniu, podatkach i składkach na ubezpieczenie społeczne od wynagrodzenia


Explanation:
w tym kierunku

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 267

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olga Slattery
23 mins

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
certificate of pay,tax and pay-related social insurance
zaświadczenie o wynagrodzeniu, podatkach i związanym ubezpieczeniu społecznym


Explanation:
Re: odpowiedź ADAMA- ja bym nie dodawał słowa SKŁADKI bo tu nie ma o tym mowy.
zaświadczenie o wynagrodzeniu, podatkach i związanym ubezpieczeniu społecznym - tak też jest zwięźlej.

MStanicki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Adam Lankamer: istotnym elementem jest fakt powiązania ubezpieczenia/składek z wynagrodzeniem - w Twojej wersji ta zależności się gubi
26 mins