KudoZ home » English to Polish » Law: Taxation & Customs

alternative tax net operating loss deduction

Polish translation: odliczenie strat operacyjnych netto od minimalnego podatku alternatywnego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:alternative tax net operating loss deduction
Polish translation:odliczenie strat operacyjnych netto od minimalnego podatku alternatywnego
Entered by: skisteeps

15:11 Apr 22, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs / TAX RETURN
English term or phrase: alternative tax net operating loss deduction
Internal Revenue Service, Form 6251, ALTERNATIVE MINIMUM TAX - INDIVIDUALS, line 27
olijah
odliczenie strat operacyjnych netto od minimalnego podatku alternatywnego
Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Alternative_Minimum_Tax
Selected response from:

skisteeps
Canada
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1odliczenie strat operacyjnych netto od minimalnego podatku alternatywnego
skisteeps
3 +1alternatywne odliczenie od podatku strat operacyjnych nettoRoman Kozierkiewicz


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
alternatywne odliczenie od podatku strat operacyjnych netto


Explanation:
Propozycja

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 224

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adam Lankamer
16 mins
  -> Dziękuję

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
odliczenie strat operacyjnych netto od minimalnego podatku alternatywnego


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Alternative_Minimum_Tax

skisteeps
Canada
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Zgadza się - w tym kontekście jest mało prawdopodobne, aby "alternative" należało do "deduction".
9 hrs
  -> Dziękuję! Ja też tak to zrozumiałem, szczególnie w świetle faktu, że w Kanadzie też jest taki podatek (teraz zamierzją go znieść).